BUK - Felanmälan, beställning av tjänst samt beställning av verksamhetsanpassningar

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Här anmäler medarbetare inom Barn-, utbildnings- och kulturförvaltningens verksamheter samtliga ärenden som ska hanteras av vår vaktmästarenhet. 
Genom att göra en felanmälan, beställning/förändring av nycklar/taggar, eller beställning av verksamhetsanpassning via denna tjänst erhåller vaktmästarna alla uppgifter de behöver.

Vi lämnar alltid ett meddelande
Vaktmästarenheten lämnar alltid ett meddelande om vad som är gjort i ärendet. Du kan enkelt följa processen genom att se vilken status ärendet har för närvarande. Så snart något förändras i ditt ärende får du ett meddelande om detta, vilket effektiviserar kommunikationen gällande ärendet. Meddelande lämnas alltid när arbetet är avslutat.

Vem gör vad?
Se vad vaktmästarna ansvarar för och vilket ansvar som ligger på FKAB i egenskap av hyresvärd genom att läsa mer i Gränsdragningslistan.

Ledtider för ärendehantering
Målet är att åtgärda inkomna ärenden så snart som möjligt. Beroende på ärendets omfattning och övrig arbetsbelastning kan handläggningstiden variera. Du kan enkelt följa processen och se vad som händer i ditt ärende genom att följa ärendet via "Mina sidor"

Jour
Vid akuta fel under kvällar, nätter och helger, till exempel en vattenläcka, ringer du FKABs jour på telefonnummer 0157- 43 01 63. Om du behöver rapportera ett ärende gällande felparkerade bilar vid någon av BUKs verksamheter ska du istället vända dig till Avarn Security på telefonnummer 070-897 16 75 alternativt 0701-479256.

Ring oss
I urakuta situationer, exempelvis vattenläcka, kan felanmälan ske via telefon. Vaktmästarna nås måndag till fredag kl. 08:00-15:00 på telefonnummer:

315 03 - Linus Ledenvik - Område Flen, område Hälleforsnäs samt område Mellösa.
305 07 - Ola Säfström - Område Flen samt område Malmköping.
306 43 - Pekka Virtanen - Område Flen samt område Bettna.
312 07 - Peter Schumacher

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa